FKB - Pani demon z "piekła rodem"

Lekcja

Temat : "Prosto z piekła"

Autor tematu: Anolecrab z Krypty Królów
Pomysłodawca serii FKB : Inkub z Wojna w miniaturze

Jak już wspomniałem kiedyś tam, gdzieś indziej, uruchamiamy ponownie kampanię Warheim. Motywem przewodnim jest poszukiwanie przez graczy starożytnego artefaktu, za którym drużyny podążają przez różnego rodzaju ruiny miast, krypty, lasy, bagna i inne opuszczone miejsca. 

Pierwszy etap dobiegł końca i pierwsze wskazówki zostały już odnalezione a przed nami drugi etap ,w którym postacią przewodnią będzie "Herleida" - demoniczna piękność potrafiąca przybierać najróżniejsze postacie i związana potężnymi zaklęciami z okolicą siedziby maga, który nieopatrznie przywołał ja z innego wymiaru (na potrzeby FKB = z piekła).

Oto ta pani. 
Model pochodzi z Kolekcjonerskiej serii AD&D "Elemental evil" - Aerisi Kalinoth.





Coś dziwnego dzieje się z farbą po wyschnięciu na modelu - już spotkałem się z takim czymś przy poprzednich modelach z tej serii (widać na kiecce u dołu). Tak jakby z farbą po wyschnięciu coś się działo. Zastanawiam się czy to może wina materiału z jakiego są wykonane modele - ale podkład zawsze mam taki sam więc to chyba nie to ...

Comments

  1. Ależ ! i jeszcze w tym świetle nie widać tej przeźroczystej 'stójki". Świetna praca !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do przezroczystości mam inny model - potrenuję i postaram się dobry cyc. Dzięki

      Delete
  2. Bardzo udana. Jest coś blanche'owego w doborze kolorów :)

    ReplyDelete

Post a Comment