Beastmen Chariot - Age of Sigmar

Nareszcie. Stał w kolejce długo ponad rok. Przymierzałem się do niego kilkukrotnie ale za każdym razem zmieniałem woźnicę i pasażera aż końcu postanowiłem zrobić ich sobie sam.



Woźnicą jest zwykły ungor, któremu do ręki wsadziłem bat oraz (w ostatnim momencie dorobiłem łańcuchy żeby sprawiał chociaż wrażenie że panuje nad ciągnącymi rydwan bestiami.


Bestie to ogary chaosu z "Gamezone", metalowe ogary których kupiłem sobie aż sześć (i teraz nie wiem co z nimi zrobić).



Pasażerem jest gor (niestety nie jest to bestigor jak mówi pismo ... znaczy Warscroll)  ale ma wielki topór i to mi wystarczy.


Comments

  1. Bardzo dynamiczny model! Super! Fajnie, że pokombinowałeś z załogą i zaprzęgiem, uwielbiam konwersje a konwersje, które mają klimat uwielbia chyba każdy z nas modelarzy :) Łańcuch rewelacja... Nauka z tego wynika,że nie trzeba trzymać się pisma... znaczy warscrolli :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) no tak, Warscrolle traktuję jako pomoc ... a nie jako wytyczne hehe

      Delete
  2. Wygląda brutalnie i dynamicznie, to na pewno zalety tego rydwanu. Ale mam poczucie, że szczegóły się zlewają, ilość rdzy i błota jest trochę za duża. Jednak w trakcie gry to nie powinno mieć znaczenia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadza się, na zdjęciach wychodzi taki monokolorowy. Jednak w 3d prezentuje się znacznie lepiej i co najważniejsze komponuje się z resztą hordy.

      Delete
  3. Replies
    1. I pomyśleć że kiedyś miał być rydwanem dla mojej bandy zwierzoludzi do Warheima - zdecydowałem się jednak na bardziej ludzką opcję w tym temacie.

      Delete
  4. Rydwan prezentuje się zacnie. Ogary ciągnące zwierzo-człeków to bardzo udany pomysł. Twoi zwierzoludzie tworzą już całkiem spore stado :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest ich już sporo. Już bym nimi w coś zagrał ale muszę poczekać na wiosnę ;)

      Delete
  5. Bardzo efektowny model, dynamiczny i spójny kolorystycznie. bardzo udana praca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki. Z efektu ogólnie jestem zadowolony jak się tak go postawi koło reszty hordy.

      Delete

Post a Comment