Petitioners - Deathrattle Sepulchral Guard

W tym roku start trochę opóźniony ale postanowienia są takie żeby zamykać otwarte projekty zanim rozpocznie się nowe ... hehehe straszny absurd.

Na pierwszy ogień w roku idzie makieta drogi do mojego miasteczka post-apo oraz moja banda do Shadespire. Dziś pierwsze pomalowane modele w tym roku ... petenci (czyli petitioners z bandy Deathrattle Sepulchral Guard).

Jak to zwykle nie mogłem się oprzeć i nie pomalować ich tradycyjnie, w mrocznym (Staroświatowym) stylu. Wiem że oni aż proszą się o jakieś "magiczne" wstawki, świecące miecze itd. ale ... ja wolę tak.







Bardzo chciałem uchwycić na zdjęciu ich niebieskie świecące oczy ale te pierony patrzą się w różne strony i nie umiem tego zrobić. Może jak rzucę trochę więcej światła od przodu to będzie widać.


Comments

  1. Podoba mi się ta kolorystyka. Są takie jakie powinny być szkielety, które po wiekach wyszły z krytp lub grobów, z przerdzewiałą bronią :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki. Cieszę się że trafiłem w gusta.

      Delete
  2. Wyglądają bardzo dobrze! Podoba mi się rdza na mieczach. Będzie się nimi fajnie grać!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję :) po dwóch porażkach (niepomalowanymi) przyszła pora na jakąś wygraną w końcu.

      Delete
  3. Są kości, jest rdza, jest okejka ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lubię rdzę i kości ... i jeszcze błoto - stąd mam jeszcze spory zapas DKOK (WH40k) do pomalowania :)

      Delete

Post a Comment