Hugar Chyttering - frostgrave bowman

Time has come for bowmen, after some warriors experienced in melee fighting. Our new hero is Hugar Chyttering - old human bowman, adventurer who decided to join the mage in his trip to Frostgrave.

Miniature is taken form "Dark Sword" miniatures range. It suit very well in Frostgrave climat in my opinion,

Po wojownikach wyspecjalizowanych w walce wręcz przyszedł czas na łuczników. Nowym bohaterem jest Hugar Chyttering - stary łucznik, poszukiwacz przygód który zdecydował sie przyłączyć do maga w jego wyprawie do Frosgrave.

Figurka podebrana z kolekcji "Dark Sword". Bardzo mi spasowała pod klimaty Frostgrave więc sobie ją ściągnąłem. 





Wyłupiaste prawe oko sprzyja celowaniu :), chyba dorobię mu cięciwę bo by mi tu fajnie spasowała.


Comments

  1. Fajny łucznik i malowanie bardzo dobre :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajny ludek.
    Grasz w frosta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam zamiar grać jak tylko pomaluję swoją bandę. Kupiłem sobie ten pakiet teraz ostatnio cały z zasadami zebranymi do kupy i makiete mam gotową. Jak tylko znajdę czas to będę grał.

      Delete
  3. Replies
    1. tak, rzeczywiście to jego ulubiony artysta.
      Hugar lubi sobie śpiewać:
      "As I walk through the valley of the shadow of death ..." itd. :)

      Delete
  4. Łucznicy to podstawa frostgrave'owej bandy. W sumie można się zastanawiać - po co są inni żołnierze? Fajna figurka, dobrze ją pomalowałeś :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reszta tworzy klimat :) chciałem zebrać taką klimatyczną mieszankę poszukiwaczy przygód ale muszę przyznać że trochę czasu mi to zajęło ... a już się nie mogę doczekać piratów :)

      Delete
  5. Bardzo klimatyczny, cięciwa jeszcze polepszy tą figurkę:D

    ReplyDelete
  6. Z twarzy jak jakiś szalony aktor, ale nie mogę skojarzyć, o kogo mi chodzi :( Niemniej udany! :D

    ReplyDelete

Post a Comment