WF.15 - Najmniejszy model jaki pomalowałeś lub którym dowodziłeś?

Maluję modele do FoW ale jeszcze nie skończyłem więc muszę zaprezentować coś innego.

Już pierwsza styczność z systemem Malifaux była dla mnie nie lada wyzwaniem przy malowaniu tzw. skeeterów (wielkie komary), których włoskowate elementy do przyklejenia sprawiły mi sporo problemów. Później odkryłem jeszcze wiele modeli do firmy Wyrd które posiadały małe elementy (bardzo małe).

Zaprezentuję malutkie świnie jakie mam do mojej bandy gremlinów Som'era ale tu trzeba by chyba rozpakować nowe pudełeczko i pokazać jak małe są elementy z których składają się niektóre modele.



I wspomniane skeetery - tu może nie widać ale czułki, nóżki itd. to naprawdę cieniutkie elementy które trzeba kleić.



Comments

  1. Mógłbyś wrzucić kiedyś foty porównawcze z czymś do battla? Te ludki na zdjęciach wydają sie chyba większe niż są w rzeczywistości...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skala malifauxa to około 32mm - delikatnie większe od standardowych WFB. Zrobię kiedyś takie grupowe zdjęcie moich ludzików.

      Delete
  2. kiedyś miałem G.I.Joe który miał bardzo podobnego dzika http://www.therobotsvoice.com/wp-content/uploads/2009/09/3755270789_e0e4fe92cd.jpg :D

    ReplyDelete
  3. Tak, fotki porównawcze czy zdjęcia ramek byłyby bardzo ok :)

    ReplyDelete

Post a Comment