Bullgors - Age of Sigmar

Kolejny punkcik w mojej hordzie zwierzoludzi do AoS to Bullgors. Mam zamiar zebrać ich w sumie sześciu (wszyscy metalowi ze starych edycji bo Ci nowi z GW jakoś mi nie podchodzą za bardzo).

Brakuje mi jeszcze jakiegoś championa, muzyka i sztandarowego ... czyli siedmiu ich będzie.

I krótka notka z CV
Bullgors walczą przy pomocy potężnych toporów lub pary mieczy (takiego z mieczami mi jeszcze brakuje), no i mogą tez nosić wielkie tarcze ale jakoś z tarczami mi nie pasują więc ich nie będę miał.

Mogą mieć w składzie kolegę z bębenkiem (warherd drummer) który wystukując odpowiedni rytm na swoim cudownym instrumencie powoduje że im więcej wrogich oddziałów w pobliżu tym szybciej (dalej) szarżują bullgory.

Mogą mieć też chorążego który podnosi im odwagę za każdy oddział wroga w pobliżu.






Coś będę musiał zrobić, bo jak doombull będzie biegał i robił rzeź to pozostanie ich siedmiu a ponieważ jestem umysł ścisły to wolę parzyście więc albo dorwę jeszcze jednego albo jednego z moich przerobię na jakiegoś championa ... dodam mu coś żeby się wyróżniał (buty jakieś albo trójkątne oznaczenie na kolczyku w nosie).

A poniżej ich charakterystyki ze strony GW które mogą przydać się do grania.


Comments

  1. Replies
    1. Dzięki. Mam nadzieję że dotrwam do końca z klimatem.

      Delete
  2. Hyhy, krowięca kompanija jak malowana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, a doombull już jedzie do mnie ! będzie też buchaj rozpłodowy :)

      Delete
  3. Sroga ekipa grożnych rogaczy. Swietne te zakazane mordy.Co do wzorów to podzielam Twoje stanowisko.

    ReplyDelete
  4. Ale oldschool ! Świetna ekipa i świetnie pomalowani !

    ReplyDelete

Post a Comment