Zbrojna banda zwierzoludzi - Imad Udin

Imad Udin - Szaman zbrojnego stada zwierzoludzi, biorącego udział w zmaganiach kampanii "Ukryty artefakt".

Ponieważ aktualnie z różnych przyczyn nie mam możliwości rozgrywania żadnych gier, staram się uskuteczniać prace nad malowaniem modeli swojej kolekcji.
W ostatnich czasach przeważało w tym aspekcie WH40k ale w tzw. międzyczasie udało mi się znaleźć chwilę czasu na rozwinięcie swojej bandy.





Na tapetę został wzięty szaman który wzmocniony po zaciętych walkach pierwszego etapu i spektakularnym rozłupaniu czaszki jednego z krasnoludzkich wojowników został doceniony również przez herszta bandy który wspaniałomyślnie zlecił swoim podmieńcom (opis podmieńców znajduje się w zasadach do Warheim przy charakterystyce zbrojnego stada zwierzoludzi) poszukiwanie zbroi chaosu u napotkanych kupców.

Z całą pewnością Bogowie maczali w tym swoje ręce bo zbroja taka znalazła się bardzo szybko i po zapłacie (dość sporej kwoty) szaman otrzymał zbroję chaosu.

Postanowiłem zrobić szamanowi taką zbroję więc rozpocząłem radosne ugniatanie GSu.
Mój pomysł na zbroję przedstawiał się w następujący sposób:




A oto gotowy szaman po ubraniu zbroi. Teraz już nic go nie ruszy.








I krótki proces tworzenia konwersji.









Comments

  1. Spoko to wygląda. Wybierz się teraz na turniej jest 30,01,2016 w Katowicach :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, widziałem ogłoszenie. Za turniejami nie przepadam za bardzo. Jestem takim raczej stacjonarnym graczem gawędziarzem :)

      Delete
  2. My również :D Ja osobiście cenię sobie turnieje bo można zagrać z kimś nowym i podpatrzyć inne taktyki niż u graczy z którymi mam częstsze kontakty.

    ReplyDelete

Post a Comment