Z cyklu Makiety Valadoru - okopy

Ponieważ ciągle trwają prace nad makietami (i moją armią) do WH40k (już za tydzień pierwszy turniej w którym wezmę udział) przedstawiam makietę okopów które w przyszłości zostaną lekko zmodyfikowane (obrzeże zostanie dopracowane) i będą stanowiły jeden z głównych elementów makiet na których będę grał moimi Death Korps of Krieg.





W związku z turniejem zaniedbałem trochę moją armię i teraz muszę to nadrobić bo to trochę wstyd pojechać niepomalowanymi modelami ...

Comments

  1. Widzę, że rozwijasz się. I coraz to nowe makiety masz w ofercie. Tylko tak dalej!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) dobrze przeczytać, że ktoś widzi że się rozwijam. Teraz mam trochę zastój bo "zacisłem" się większym projektem ale niedługo kończę także znowu będę się chwalił hehe

      Delete

Post a Comment