Turniej WFB w Pszczynie i towarzysząca mu gigantyczna bitwa - 26 kwietnia



Nadarzyła się niepowtarzalna okazja aby zorganizować w Pszczynie turniej WFB  w związku z czym skorzystałem z niej i zaproponowaliśmy okolicznym graczom interesujący (wg mnie) format.

Turniej rozgrywany będzie na zasady EURO, które są teraz bardzo popularne, żeby zainteresować okolicznych graczy, ale żeby nie było smutno i nudno zaproponowałem dodatkowy element którym jest „zlinkowanie” kilku zwykłych turniejów  tak aby w późniejszym terminie wyłonić ośmiu graczy którzy zagrają w pucharowej części (będą to nasze lokalne finały) o główną nagrodę.
Udało nam się wciągnąć w organizację również miejscowy Dom  Kultury gdzie impreza się odbędzie i mam nadzieję że współpraca będzie owocowała kolejnymi imprezami w fajnych okolicznościach „przyrody” bo wszystko będzie się działo w MDK w Pszczynie przy rynku.

Schemat turniejów:
Turniej I – 16 graczy  - system szwajcarski
Turniej II – 16 graczy - system szwajcarski
Turniej III – 16 graczy - system szwajcarski
Turniej IV – finał - 8 graczy – system pucharowy
Skład:
                - trzech zwycięzców trzech kolejnych turniejów
                - trzech pierwszych graczy z listy wszystkich trzech turniejów (turnieje są punktowane w następujący sposób:
                               1 x suma dużych punktów z pierwszego turnieju
                               1,5x suma dużych punktów z drugiego turnieju
                               2 x suma dużych punktów z trzeciego turnieju
- jeden losowy gracz z pośród wszystkich biorących udział w trzech turniejach z oceną hobbystyczną
- „Rzeźnik” – gracz o największej liczbie zdobytych małych punktów w jednym z turniejów.

Za dawnych czasów wszystkie turnieje były w systemie pucharowym co strasznie mi się podobało. Chciałem nawiązać do tej zanikającej w WFB tradycji i stąd finał właśnie na tej zasadzie.

Dodatkową atrakcją będzie bitwa, którą rozegra „Belial” z „Debelialem” w ramach systemu WFB. Stoczą oni wielką bitwę pomiędzy „Army of Phoenix King” (Elfy) a „Horde of Slaanesch” (Chaos).
Dokładny skład armii będzie znany dopiero tuż przed bitwą.


Bitwa zostanie rozegrana na zasadach „End of Times” a liczba punktów przypadająca na każdą stronę to 12000. Będzie to więc spora (a nawet gigantyczna) bitwa z w pełni pomalowanymi armiami.

Fundatorem nagród w turnieju a także nagrody upominkowej dla zwycięzcy wielkiej bitwy jest sklep Valador a ja postanowiłem zostać skromnym kronikarzem tego wydarzenia.

Comments